Βιβλία-εισιτήρια για το μετρό: η ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας στην πράξη

Οι άνθρωποι στη Βραζιλία διαβάζουν κατά μέσο όρο περίπου δύο βιβλία τον χρόνο. Για την προώθηση της ανάγνωσης στη χώρα, ο μεγαλύτερος εκδοτικός οίκος βιβλίων τσέπης της Βραζιλίας L&PM Editores δημιούργησε μια συλλογή από μικρά χαρτόδετα βιβλία που χρησιμεύουν και ως εισιτήρια του μετρό. Η L&PM συνεργάστηκε με την εταιρεία Agência Africa για τη δημιουργία των βιβλίων-εισιτηρίων. Πρόκειται για μια συλλογή από δέκα βιβλία με κάρτες RFID (Radio-Frequency IDentification) που βρίσκονται μέσα στα εξώφυλλα των βιβλίων. Οι κάρτες αυτές διαβάζονται από τους σαρωτές στο μετρό ενώ σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης του μετρό τα βιβλία διατίθενται από τα ηλεκτρονικά τουρνικέ του σταθμού. Μάλιστα, κατά τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Βιβλίου (23 Απριλίου) η L&PM διέθεσε δωρεάν 10.000 τέτοια βιβλία σε σταθμούς του μετρό στο Σάο Πάολο. Κάθε βιβλίο αντιστοιχούσε με δέκα δωρεάν διαδρομές. Όταν οι διαδρομές εξαντλούνταν, οι χρήστες μπορούσαν να επαναφορτίσουν τα βιβλία-εισιτήρια μέσω της ιστοσελίδας που δημιουργήθηκε για τον σκοπό αυτό. Η επιτυχία του προγράμματος οδήγησε την εταιρεία στην επέκτασή του και σε άλλες πόλεις της Βραζιλίας. Μεταξύ άλλων επιλέχθηκαν βιβλία των: Pablo Neruda, F. Scott Fitzgerald, Sir Arthur Conan Doyle, William Shakespeare και Agatha Christie με τα εξώφυλλα των βιβλίων αυτών να είναι εμπνευσμένα από τους χάρτες του μετρό. Η εκστρατεία φιλαναγνωσίας με τα βιβλία-εισιτήρια βραβεύθηκε στο φεστιβάλ Cannes Lions. Αποδεικνύεται, λοιπόν, πως η ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας εκτός από κόπο θέλει και τρόπο. Η μακρινή Βραζιλία έδωσε ένα παράδειγμα. Να ευχηθούμε και στα δικά μας. Πηγή: psfk, L&PM Editores http://www.psfk.com/2015/11/books-double-as-subway-tickets-brazil-lpm-ed... http://www.lpm-blog.com.br/?p=26283 Εικόνα: L&PM Editores

 

Social Media

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Newsletters

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.